» För jag har tagit studenten, fy fan vad jag är bra!

För bara två dagar sedan var det min tur att springa ut ur skolan skrikandes av glädje, sjunga och dansa på scenen utanför skolans entrédörrar, lyssna på avslutningstal, mötas av familj, släkt och vänner, åka studentflak genom hela staden skrålandes till grym musik, lyfta mössan mot himlen och inse att jag faktiskt har klarat av tolv år i skolan och att jag är ganska så bra. Fredagen den 14/6 2013 är verkligen en dag att minnas och tillsammans med de som gjorde den komplett är den också en utav de bästa och lyckligaste dagarna i mitt liv! Tusen tack till er! ♥
 
Emma, Hillevi (som jag lånat bilden av) och jag
 
Redan imorgon startar resten av mitt liv med en ny era och jag tror att det kommer bli riktigt grymt! Om en vecka åker jag och Mimmi till Strömsholm för tre veckors ridledarutbildning och efter det väntar ett års jobb på ridskolan där jag vuxit upp och spenderat så många år. Vad som händer efter det är än så länge oklart, och det med rätta! Men jag har planer, ambitioner och mål som jag verkligen vill uppnå och livet blir trots allt vad man själv gör det till. Det gäller bara att ta varje chans man får och göra det så bra som möjligt, något jag verkligen tänker utnyttja och göra. Äntligen är det min tur! (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback