» Tar igen missad tid

Den här veckan var tänkt att spenderas som en riktig sommarvecka med allt vad det innebär och så har det också blivit! Eftersom det är den enda lediga veckan jag har hemma i sommar har jag försökt klämma in så mycket som möjligt och där med lyckats hinna med jobbmöte inför hösten, hälsa på en saknad Prick på sitt sommarbete, titta på supersöta fölisar, äta jordgubbar, bada med vänner, sova i solen, göra absolut ingenting, sova lite till, fotografera, löpa i solen, äta massor glass och spendera tre nätter i båten med familjen. Med andra ord har det varit en alldeles perfekt sommarvecka och jag har samlat massor av energi! (:
 
Så sent som för två timmar sedan kom jag hem från Västerviks skärgård där jag spenderat de senaste dagarna sedan i fredags och det var hur mysigt som helst! Bara jag och familjen ensamma på en av våra favoritöar i sällskap av kanonväder, varmt, salt badvatten och årets andungar. Mysiga grill- och spelkvällar och massor av skratt. Det finns inte mycket som slår sådana perfekta stunder om ni frågar mig!
 
Nu väntar två dagar hemma innan jag på tisdag natt/onsdag morgon drar iväg på fler äventyr, närmare bestämt det andra den här sommaren. Jag är ganska säker på att det kommer bli rätt grymt det också! (;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback