» Slutspurt

Nu är vi mitt i sista veckan och det märks kan jag säga. Plötsligt blev det väldigt mycket att göra, kolla upp och plugga på vilket betyder att det är full rulle hela tiden och hela dagen lång. Igår skrev vi det första provet (instruktörskunskap) och imorgon står prov i dressyr- och hopplära på schemat. På torsdag har vi det sista som blir teoriprovet för bronsmärket. Det är lite att plugga som sagt (: Men å andra sidan så är det ju bara två pluggkvällar kvar nu så jag överlever nog! 
 
Mitt största problem just nu är att jag typ inte vill åka hem längre. På ett sätt vill jag såklart åka hem. Dels för att jag vill ha lite riktigt sommarlov den veckan jag har chansen, och dels för att jag har mycket roligt att se fram emot. Men samtidigt har vi det ju så bra här nu... vill ha det bästa av båda helt enkelt!  (;
 
Nu ska vi ruscha ner till stallet och fota bilder till ett grupparbete som också ska redovisas imorgon. Bara att trycka på turboknappen! (:
 
En overheadbild jag använde på en utav mina teorier förra veckan ↓
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback