» London ♥

Häromdagen nämnde jag att jag inatt skulle ut på sommarens andra stora äventyr och ju närmare jag har kommit desto fler har fjärilarna i magen blivit... För om cirka tolv timmar styr jag nämligen kosan upp till Arlanda för att därifrån sedan ta flyget till London! ((:
 
Som de flesta av mina nära vet är London en stad som jag verkligen trivs i och sedan jag var där första gången 2010 har jag alltid haft ett sug efter att åka tillbaka och så har det också blivit flera gånger roligt nog. Det är något med känslan av att vara där, kontrasten mot hur allt är hemma och stadens puls som bara känns så rätt utan att jag riktigt kan beskriva hur. Det är bara rätt och väldigt hemma helt enkelt.
 
Så, inatt åker jag alltså till London för andra gången i år (var ju där med familjen i april) och jag hoppas på ytterligare en grym resa! Jag har aldrig upplevt London på sommaren så den här resan kommer bli lite annorlunda mot tidigare gånger jag har varit där. Mindre shopping men desto mer uteliv, upplevelser, parkhäng och mysiga marknader. Jag tror det kommer bli hur bra som helst!
 
Sex dagar kommer jag att spendera i England och kommer alltså hem på måndag igen, men bloggen kommer uppdateras som vanligt så kika in här ändå, bland annat kommer det dyka upp massor av bilder från Strömsholm mm! (:

Bilder från första resan 2010 när jag var där med pappa!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback