» Spännande spännande mail... (:

Hihi, jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är spänd på att se var de här spännande mailen slutar, men jag tror jag kommer bli otroligt nöjd. Eller nej, jag vet att jag kommer bli otroligt nöjd när allt är rott i hamn och jag fått hämta två paket på posten. Ett utav dem (om nu allt går min väg) innehåller en riktig impulsgrej men som jag bara inte kunde tacka nej till, och det andra en annan riktigt planerat och efterlängtad grej som jag borde tagit tag i så mycket tidigare. Det är verkligen roligt att öppna inkorgen när man vet att det förhoppningsvis ligger spännande svarsmail och väntar där! Någon som kan gissa vad det handlar om? (:
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback