» Försvunna karleder

Igår kväll när jag stannade kvar efter jobbet tog jag tag i allt Zäta himla hår. Det var alldeles för länge sedan jag klippte igenom det och friserade ordentligt, så igår fick det bli en riktig röjardag! På listan över vad som klipptes bort står:
♦ Öronludd
♦ Skägg
♦ Nackstubb
♦ Lite man (dock inte med sax, använder alltid mankniv och avslutar med att jämna till med bara fingrarna)
♦ Svansens toppar
♦ Lurvet på senorna
♦ Kronrändernas fjun
♦ Karledernas hovskägg

Karlederna var minst sagt intressanta att klippa. Så mycket päls som han hade där nu har han inte haft på mycket länge och jag fick verkligen kämpa med saxen för att komma igenom haha. Men till sist lyckades jag och nu är han faktiskt grymt snygg min lille kille (: Älskar när han är vältrimmad och välvårdad eftersom det ger ett så mycket bättre helhetsintryck. Han ser ju nästan ut som en riktig tävlingspolle nu. Ännu finare än annars (: Och det var roligt att se att det faktiskt fanns ett par karleder bakom all päls, det kunde jag inte tro när jag först såg honom (;

På bilden har jag bara kapat luvret på senorna och klippt en karled. Och ja, ni ser nog skillnaden själva haha! Slående, eller hur? (;

 
 
 


» Sofie

Hej, har frågestund på bloggen och undrade om du hade lust att ställa en fråga eller två ;)
Superfin blogg btw.

2013-01-06 // 13:37:51
» Emma

Kolla in mina besökartips :D

2013-01-06 // 20:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback