» Valetine's day ♥

Som den sucker för högtider och traditioner jag är tar jag varje tillfälle jag får att pyssla ihop något extra, ge någon en present eller göra något särskilt av en dag, och Alla hjärtans dag är verkligen inget undantag! Enligt mig funkar just Alla-♥-dag som en allmän kärleksdag (jösses så töntigt det lät haha!) där man bryr sig om sina nära och kära lite extra, och därför lyxade jag till det för familjen med en riktig brakfrukost dagen till ära med nygräddade frallor som pricken över i. Så kvart i sju var det samling runt frukostbordet för en riktigt familjefrukost innan alla drog iväg åt olika håll och det blev en riktigt mysig och uppskattad stund. Riktig vardagslyx men ändå så enkelt att ordna för att göra familjen extra glad (:
 
Resten utav dagen kommer jag spendera i stallet från och med 10 ungefär. Där vankas, förutom det vanliga fixandet, jobb mellan 13 och 19 samt två ridpass och pyssel med Zäta såklart. Även han kommer få lite extra gott idag hihi (: Det kommer alltså bli en lång dag och jag vet någon som kommer ramla i säng ikväll, men det kommer det vara värt!
 
(Recept på frallorna kommer på lördag!)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback