» Nu är det lov på riktigt

Äntligen är det lov på riktigt och jag tänker släppa allt vad skola betyder under de närmaste nio dagarna, så himla skönt! (: Men som vanligt är det ändå full rulle som gäller och hittils har jag planerat mitt sportlov såhär:
 
♥ Lördag: Heldagsjobb + kvällsfodring på ridskolan
♥ Söndag: Dressyrträning med Zäta och middag hemma med Nickan och mamma
♥ Måndag: Zäta-dag samt ridlekis- och stalljobb
♥ Tisdag: Zäta-dag och Clinic på kvällen
♥ Onsdag: Åker till Västervik och bor hos farmor ett par dagar
♥ Torsdag: Västervik
♥ Fredag: Hem från Västervik, Zäta-dag och hästvakt på Bjällbrunna, ensam hemma med mamma
♥ Lördag: Hästvakt Bjällbrunna, ensam hemma med mamma = tjejkväll
♥ Söndag: Zäta-dag, hästvakt Bjällbrunna och ******* (sååå läskigt!!)
 
Utöver detta har jag lite olika recept jag vill testa, ett fotosug som heter duga och måste utnyttjas, träning inplanerad och så kommer det säkert dyka upp oplanerade saker som vanligt. Men det känns som att lite spontanitet kan behövas i ett annars ganska förplanerat schema, jag kanske behöver träna på det? (; Men jag ska verkligen njuta av lovkänslan som infinner sig såhär sista skoldagen innan man går på ledighet och ta en dag i taget. Idag är det fredag och det innebär som vanligt - att det är tecokväll hemma och självklart att det är dags för fredagsmys! (:
 
 


Glöm inte tävlingsmötet på söndag också :)

Svar: (y) :)
Amanda Kennmark

2013-02-15 // 22:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback