» Det här visste ni inte om: Amanda

Upp till bevis, känner ni till någon av dessa tio fakta sedan innan? (;
 
♥ Jag kan inte uttala Osynlig, utan har alltid sagt och säger istället ONsynlig
♥ Jag har en förkärlek för apelkastasde hästar
♥ Jag har en hundralapp i mitt badrumsskåp, det ni haha!
♥ Mina allra första husdjur, två stycken gerbiler, döpte jag efter två killar jag tyckte var snygga (notera att jag var ungefär sex år gammal)
♥ Att rida mot ett högt räcke är betydligt svårare, och läskigare i vissa fall, än att rida mot en hög och bred oxer enligt mig
♥ När jag köpte mitt allra första egna täcke till min sköthäst hade jag noll koll på storlekar what so ever, och drog till med storlek 165, vilket såklart blev på tok för stort när han egentligen kunde ha typ 145...
♥ När jag var liten kraTSade jag inte hovarna, jag kraFFsade dem
♥ Jag har inte sett en enda av filmerna i serien om Sagan om ringen, inte heller läst böckerna. Inte heller Harry Potter står på min film- och boklista men där har jag i all afall sett de fyra första filmerna
♥ Jag klarar inte av att äta kassler, mycket kan jag tvinga i mig men kassler går bara inte
♥ Jag haraldrig upplevt "ponnytiden" på grund av in längd och har därför alltid tävlat storhäst, vilket inte alltid var så roligt när man var 13-14 år, nybörjare på tävlingsbanan och startade i samma klass som 50 plussare med världens största dressyrhästar...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback