» Lycklig tjej som går på jullov

De sista månaderna har jag som de flesta vet haft väldigt mycket omkring mig och det på gott och ont. Några delar har jag inte kunnat styr över medan andra är helt mitt eget "fel" ¨då jag själv har startat flera projekt under hösten. Samtidigt är det så jag fungerar absolut bäst - när jag har liiite för mycket att göra. Då är jag som mest effektiv och handelskraftig.
 
Men nu, eller egentligen klockan 16.15 när jag gick hem för dagen, är det som allt har lättat i samma sekund och jag känner bara en stor glädje över att det äntligen är just tisdagen den 17 december och ingen annan dag. Och det för att idag är lite av ett målsnöre. Detta för att:
 
♥ En grå liten herre har flyttat hem till mig och gjort mig till nybliven hästägare (nästan i alla fall)
 
♥ Jag lyckades ta mitt BE-kort i fredags, något som jag började med i september och då gav mig fasen på att ta det innan jul - och det gjorde jag!
 
♥ Jag jobbade min sista dag på E.on inför julen och går nu på en ledig period därifrån!
 
Så idag är en glad dag och jag njuter av att kunna ha lite fri luft i mina veckor igen. Nu är det ju inte så att jag är helledig, jag jobbar fortfarande på ridskolan. Men det är stor skillnad på att jobba 60% jämfört med 110% och det ska verkligen bli skönt med några lugna månader innan jag förhoppningsvis kommer tillbaka till E.on. Men för nu känns det verkligen som jullov och lite ledig kommer jag minsann vara.
 
Dessutom har jag världens bästa vänner, en grym familj och en underbar pojkvän. Kan man begära mer? ♥
 
Lycklig tjej i Adams grymt sköna tröja hihi
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback