» Strömsholmsbilder del 2

Andra delan av Strömsholmsbilder innehåller detaljer, något som jag personligen tycker är extremt roligt att fota. Och på ett sådant ställa som Strömsholm finns det ju en del så kameran fick jobba hårt en kväll hihi. De flesta bilderna är faktiskt från sadelkammaren. Eftersom jag fotade under kvällen gav kvällsolen ett väldigt speciellt ljus som fick lite extra hjälp at de höga fönstren just där inne och det ville jag inte missa. Ni ser ju själva ljusinsläppet i Gula ridhuset på översta bilden - helt otroligt!

Att jag mest höll till i sadelkammaren den här kvällen berodde också på att den var en utav mina favoritplatser på anläggningen. Lukten av häst, läder och smörjprodukter kombinerat med kompishäng var himla fint. Dessutom hade jag, tråkigt nog, också börjat packa ihop mina och Mimmis saker så mått eftersom det snart var dags för hemfärd.

Fotograf: Amanda Kennmark
Kamera: Nikon D60
Objektiv: Nikkor 55-200 mm 
Motiv: Detaljer från Strömsholm

 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback