» Världens bästa stad ♥

Inatt smäller det äntligen! Väskan är packad, humöret är på topp, jag är supertaggad och har väntat och längat sedan oktober 2012. Runt klockan 02 går färden till Arlanda och om ungefär 12 timmar förverkligar jag min 18årspresent och sitter jag på ett plan med destination LONDON! Sex härliga dagar ska spenderas i världens bästa stad med shopping, nöje, upplevelser och mycket mycket mer och jag är såhäääääääääär glad och förväntansfull och taggad! Förhoppningsvis kommer jag också hem med en studentklänning, det skulle vara grymt!
 
Detta blir min tredje resa till London. Första gången jag var där åkte jag ensam med pappa och var minst sagt överväldigad av denna fantastiska stad, det var en grym upplevelse utan tvekan! Andra gången åkte vi hela familjen och även den resan får toppbetyg. Och så nu är det dags för mig att åka tillbaka och den här resan blir min längsta vistelse i London hittils, kommer hem på måndag kväll, men jag klagar verkligen inte på det hihi! 
 
Bloggen kommer att uppdateras även under resan med tidsinställda inlägg så håll utkik!
Först lite bilder från tidigare resor: 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback