» Världens bästa hjälpreda

När jag har ridit Zäta i ridhuset har jag som vana att om det är ledigt efter mig klä av honom och låta honom gå lös när vi är klara medan jag plockar undan hinder, mockar eller vad jag nu kan tänkas pyssla med.
 
I onsdags var en sådan dag och då fick han först lösgaloppera sig själv, på eget initiativ haha!, och sedan skritta av genom att följa efter mig medan jag släpade världens tyngsta och fullaste skottkärra genom ridhuset. Till slut tröttnade jag, ställde ifrån mig kärran och grepen och hämtade en liten typ "skit-samlare" (en minigrep och en uppsamlingsbehållare) istället. När jag sedan vände mig om igen fick jag se det här bakom mig, huuur söt? Helt klart världens bästa, och sötaste, hjälpreda! ♥(:
 
"Oh oh, påkommen!" 

"Det är lugnt, jag sköter det här!"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback