» Mot Göteborg och Scandinavium! :D

Wiiihooo! Äntligen är vi påväg mot årets kanske största händelse för Sveriges hästälskare och så även för mig till viss del, nu styr nämligen jag och ett helt gäng härliga människor kosan mot Göteborg och Scandinavium där vi skall tillbringa hela helgen med att sukta efter vackra hästar och göra av med alldeles för mycket pengar på Eurohorsemässan. En helg helt i min smak! (:
 
Just nu väntar cirka fyra timmars bilresa innan vi kommer fram till vandrarhemmet vi skall bo på och när vi inkvarterat oss där står gemensam middag på stan på schemat innan kvällsprogrammet börjar. Just idag ser jag lite extra fram emot världscuphppningen och young rider-kvalet, trots att jag i grunden är en riktig dressyrnörd, men jag får hålla mig till imorgon med den biten hihi! Annars är det ju självklart världscupfinalerna som smäller lite extra högt!
 
Ååh det är så roligt att äntligen vara på väg, jag är sjuuukt taggad och jag tror verkligen att det kommer bli en rolig helg! :D
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback