» Torsdag 6 september 2012

Den här dagen har fortsatt i samma bra stil som gårdagen, men till och med bättre! (:

Tack vare att jag bara hade en franskalektion idag och den låg mellan 8.10 och 9.30 har jag haft massor av tid sedan dess och faktiskt känt mig ledig på riktigt, supeskönt! :D All tid har dock försvunnit i ett nafs, men vad gör det när den bara spenderats på roliga saker? Idag har jag nämligen:
- Pluggat (mini-lite så det var faktiskt till och med roligt haha)
- Njutit av det fina höstvädret
- Bakat klart helgens dos av bakverk
- Varit i stallet och myst med världens finaste kille. Han var på sitt allra bästa humör idag och jag ville egentligen inte åka därifrån när det var dags ♥
- Blivit glad av lille David i "min" ridlekisgrupp. Han är verkligen speciellt den där lille grabben, så söt.
- Packat en fet resväska
- Spenderat kvalitetstid med bästa bror och hittat min nya favvocykel på köpet (råkar vara hans dock...)
- Och viktigast av allt, äntligen skrivit in mig på min körskola! :D
 
Ni anar inte hur taggad jag är på att köra igång på riktigt med körkortet nu. Här ska satsas och det ska göras ordentligt! Två lektioner i veckan är inbokade med start på tisdag. Tror det kommer bli superbra och jag känner mig redan hemma på körskolan, trots att jag inte varit där speciellt mycket. Det måste ju vara ett tecken! (;
 
Förresten så saknade jag att vara stallvärd idag! Eftersom vi rullar runt på tre stycken varje torsdag (jag, Johanna och Hillevi) var det min tur att stå över idag. Det sög faktiskt lite och främst saknade jag ridlekisbarnen :/ Men nästa vecka är jag tillbaka och då kommer jag väl överösa dem med energi eftersom jag saknat dem hihi!

Nej ni, nu är det snart sängen för min del, behöver all energi jag kan få inför helgen. Mer om det får ni veta imorgon, jag har mina hemlisar som vanligt hehe! (; 


Såhär lurvig har Zäta gått och blivit redan nu. Syns såklart inte lika mycket på bilden som i verkligheten, men jag blir nästan orolig för hur han ska greja vinterpälsen när han redan är så långhårig? Han kanske anar någon ny istid som inte vi människor märkt av ännu? (;


» Jonna

Vist är han en söt liten kille :)

Svar: Verkligen! (:
Amanda Kennmark

2012-09-07 // 07:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback