» Torsdag 27 september 2012


Vad gör man när man är lämnad helt ensam i skolan av sina vänner, inte har energi till något särskilt, egentligen har massor att göra och har hål från klockan 10.35 till 13.30? Bra fråga va? (;
 
Svaret är att man röjer och rensar i sin dator i väntan på att gå till lunchen för att lugna sin kurrande mage med snoräcklig champinjonsioppa! 
Nu låter jag jättesur haha, men jag kan tala om att så är inte fallet (: Trots att jag har ganska tråkigt just nu och som vanligt fryser om händerna har dagen börjat väldigt bra! Innan skolan både övningskörde jag och var på gymmet med mamma efter att ha hunnit sova lite också. Himla skönt att starta dagen med skakande armar för att mjölksyran kryper i bröstmuskulaturen, me like very much ((: 
Anledningen till at jag fortfarande sitter kvar i skolan trots att jag egentligen slutade 10.35 är att jag har "Skarpt läge" med projektarbetet. Klockan 13.30 ska jag redovisa så smått och berätta om planerna för mitt och Hillevis projekt för delar lärarlaget och deras projektelever. Som ni vet uppskattar jag inte direkt att prata inför andra, men det får lösa sig, tur att det inte är något långt tal jag ska hålla hehe. 
 
Efter projektredovisningen kan jag äntligen pipa iväg till stallet där det väntas både tävlingsförberedelser, stallvärdsjobba och på det också ridning. Full rulle som vanligt med andra ord. Jag har därför bestämt att det blir en totalt pluggfri dag (hemma), det är jag värd tycker jag! (:
 
Nej ni, nu ska jag pilla i mig lite soppa och sedan jobba röven av mig fram tills redovisningen. Förhoppningsvis finns det mackor i matsalen jag kan leva på iaf (; 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback