» Fredag 21 september 2012

 
Efter en lång men väldigt bra dag tar jag nu helg och ser fram emot en lugn sådan tempomässigt, men helt fylld med roliga saker som vanligt (:
Dagen har involverat ett corepass som start, redovisning, en mattelektion där jag faktiskt förstod uppgifterna själv för en gångs skull, en mysig stund hos en som vanligt saknad blöt ponnyskrutt ♥, en ännu blötare cykeltur i regnet, handling och nu till sist har jag landat i soffan och fått på mig torra kläder. 
Kvällen har förvandlats från en ensamkväll, till en fixarkväll och sedan till hemmakväll med en amiga. Känns som ett väldigt bra händelseförlopp (:
 
Min middag är ihopplockad av goda saker som egentligen inte hör ihop (som vanligt när jag bara lagar mat till mig själv med andra ord haha) och godisskålarna är framplockade. Nu kör vi på fredagsmys! 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback