» Onsdag 17 oktober 2012

Full gas hela dagen precis som jag sa (: Vad passar då inte bättre än att vara ledig, eller ja, ha EN lektion på hela dagen och den på valfri plats? Braig tajming tycker jag (y)
Idag har jag därför haft körlektion, klarat av fas C på körkortsteorin, pluggat mer teori, läst ut universums sääämsta bok (på engelska dessutom...), pluggelipluggat inför två prov, haft frilektionen tillsammans med Hillevi i stallet, myst med bästispricken♥, tagit underbara höstporträtt i stallet och dammat av min gitarr! 
 
Och än är inte dagen slut hihi. Jag skall alldeles strax ge mig ut på en springtur i mörkret och sedan kötta styrka hemma. Planerna på att åka till Friskis ställde jag in när jag råkade fastna med gitarren haha!
Ni anar inte hur sjukt länge sedan det var jag spelade på den, men oj vad jag tycker om det. Trots att jag inte har någon sångröst att tala om (ingen sångröst alls faktiskt) är det så roligt och avkopplande att klinka lite i sin ensamhet. Mys helt enkelt (: Jag funderar starkt på att bli en sådan där estet för att ha en anledning att släpa på gitarren överallt, måste bara rota fram kunskaperna som en gång fanns först (; 
 
Hursomhelst. Här nedan får ni två smakprov från dagens fotografering. Hillevi och jag turades om att fota varandra och våra hästar bland löven och det blev helmysiga bilder (:
Hillevi var också snäll och lät mig testa hennes "nya" objektiv, ett fast 50 mm, perfekt för porträttbilder med andra ord! Faktum är att jag blev lite småkär, eller lite, ganska mycket kär i det. Det var himla roligt att fota med. Något att skriva upp på önskelistan till jul skulle jag tro! Men åter till saken, två smakprov från idag! Jag är så uppe i varv just nu att jag bara svävar iväg till nya ämnen hela tiden (;
 
Som sagt, när hösten är på bra humör är den banne mig fruktansvärt vacker!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback