» Mellanlandning

 
Just nu är jag hemma och mellanlandar mellan skolan, ärenden och stallet. Eftersom vi endast hade två lektioner idag kom mamma och hämtade mig 10.45 för att åka och göra lite ärenden tillsammans. Bland annat har vi inhandlat en ny vattendunk till tävlingarna (den gamla sprack utan anledning i helgen?) och varit på banken. I och med att jag snart fyller hela 18 bast behövdes det flyttas om lite på pengar och konton och det kändes ganska bra. Mer ansvar och mer förmåner, helt okej! (; 
När vi var klara på banken handlade vi till djuren och sedan på apoteket och åt lunch tillsammans på Lindahls. Supermysigt att äta utelunch sådär tycker jag, det är så lyxigt (: Enda nackdelen är väl att jag alltid äter tills jag nästan spricker, men det är en konsekvens jag kan leva med när det finns så mycket god mat haha.
 
Om cirka 35 minutertar jag iaf bilen upp till HR för att mysa med Zäta innan det vankas jourjobb som stallvärd och på det US-möte. Känns som en bra plan! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback