» Måndag 29 oktober 2012

Mitt livs allra sista höstlov har nu kickats igång och det rejält med tävling i lördags, heldagsjobb på ridskolan igår, och idag den första utav tre heldagar av jobb på E.on. Ingen rast och ingen vila, men desto mer pengar in på kontot, och det behövs hihi! (: Därför är jag extra glad över att jag nu äntligen har fyllt mina 18 år, eftersom de bar mig över gränsen till en snäppet högre lön. Ännu en fördel med att vara 18 (;
 
Höstlov var det ja, som jag har längtat och räknat ner de senaste veckorna! Men så mycket till lov skulle jag nog ändå inte kalla det, med  tanke på hur mycket jag har inplanerat. Förutom jobb är det bland annat matteplugg, körkortsteori, ansvar hit och dit och stall x2 som snurrar runt i mitt huvud. Där någonstans hade jag tänkt hinna träna, göra om i mitt rum och vila upp mig lite också haha. Vi får väl se hur det blir med den saken, det handlar bara om att planera och prioritera rätt så hinner jag med allt jag vill (;
På fredag åker jag iaf till Västervik över helgen för att träffa kussarna, farmor och mormor och morfar. Hög mysfaktor på det och då skall jag verkligen njuta och koppla av! (:
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback