» Lillchefen

Härom dagen blev jag kallad för "Lillchefen" av några av de ordinarie anställda på e.on och det kändes väl lite sådär (; Jag vet inte om jag skall ta det som en komplimang eller som något förnedrande haha!
Idag känner jag mig dock som allt annat än en lillchef. Det går otroligt segt och koncentrationen är svår att rikta på datorn och inte något annat. Men det är bara att kämpa på, slutar vid fyra så det är trots allt inte ens två timmar kvar nu ju (: 
Lite trist är det trots allt att det är sista jobbdagen för den här perioden. Som vanligt har jag haft det super med jobbarkompisarna, men vi ses ju i skolan så jag ska nog klara mig tills på måndag utan dem (;
 
Eftermiddagen och kvällen kommer bjuda på Friskisträning, matteplugg och min prickiga prins (: Förhoppningsvis hinner jag börja röja i rummet också och göra klart minirenoveringen imorrrn. Det skulle vara toppen (y) (:
 


» Anna

Åh vilken fin blogg! :D

Svar: Åh va glad jag blir! Tack så mycket :D
Amanda Kennmark

2012-10-31 // 21:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback