» Höstpyssel & sneak peak

Ny årstid, nya möjligheter och en ny start! Som ni vet är det massor av saker som kickar igång i min hjärna när en ny årstid sätter in ordentligt och kommer igång. Precis som i somras vill jag nu pyssla, rensa, organisera, hitta nytt, göra det riktigt höstmysigt i rummet och ja, bara röja och fräscha upp! (: 

 

Det första jag skall göra är att rensa igenom min hästgarderob ordentligt och smårenovera i mitt rum. Men båda dessa är ganska stora projekt och vid sidan av dessa har jag även ett mindre, nämligen herr/fru blogg. Lite ska ändras med designen, bland annat headern som just nu är väldigt somrig. Men med tanke på hur bra det gick för mig i somras när jag försökte knåpa ihop den nuvarande så får jag nog ta det här med en nypa salt haha. Men jag har redan börjat så förhoppningsvis blir det lättare nu (;

 

Här får ni iaf en sneak peak på vad som komma skall! ↓

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback