» Höstfoto del 1

Äääntligen tänker ni förmodligen nu hihi! Länge har jag teasat er med små delar av höstfotograferingen tillsammans med Hillevi (som självklart knäppt dessa bilder då också) och nu kommer bilderna äntligen börja ploppa upp här (:
Kan kosta på mig att nämna att herr Prick inte är direkt enkel att fota... Favoritposen är med öronen rakt ut och halvt slutna ögon, så det krävs lite jobb för att få honom uppmärksam på fotografen. Den här gången testade vi både ett spö med plastpåse som viftades och en hink med godis som skramlade. Trots att vi verkligen överdrev användningen av dessa rörde han inte en min haha! Han är svårflörtad min prins (; 
 
Behöver jag säga hur mycket jag tycker om dem? Tror inte det faktiskt, sååå mysiga och färgerna är så fina♥♥
 
 
 
 
 


sista bilden var ju asfin :)

Svar: Haha ja, den är lite rolig iaf! (;
Amanda Kennmark

2012-10-24 // 12:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback