» Datorfri helg

Hej och hå!
 
Jag som hade planerat att kirra lite nya inlägg här under helgen har nu helt och hållet tappat sugen och vill fixa med massor av annat istället. Slutspurt i skolan på det innebär lite knappt med tid, men jag ligger ganska bra till och känner att jag har saker och ting under kontroll, skööönt. Bara några frågetecken som nu ligger på en kom-ihåg-lapp på mitt skrivbord. Usch, hatar att inte kunna pricka av och stryka saker. Att var oplanerad är verkligen int emin grej (;  
 
Därför tar jag en minipaus här under helgen som startade igår, men sedan, då kör jag igång igen för fulla muggar! (: Då kan ni bland annat vänta er massor av bilder från höstfotograferingen som jag vet att vissa längtar efter ((:
 
Suktar er lite till sålänge hihi...
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback