» 18 år idaaag! :D

Idag är den stora dagen äntligen kommen och jag är verkligen helt lyrisk! Dock blir det en väldigt annorlunda födelsedag då familjen är i Västervik och jag åker till Linköping med Emma för att gå första steget av ULK, Ungdomsledarkursen, under helgen.
Men vad gör det? Idag är det min dag och fira kan vi göra någon annan gång (; Och titta här vilken gullig överraskning som väntade på mig i kylskåpet! ♥
 
 
 


yay! grattiiis! <3

Svar: Wiho! Taaack <3
Amanda Kennmark

2012-10-13 // 17:28:45
» Carro

Grattis igen :)

Svar: Tack så mycket (:
Amanda Kennmark

2012-10-13 // 19:07:57
» Mamma

Kramis älskade unge

Svar: Taaack <3
Amanda Kennmark

2012-10-13 // 20:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback