» SACO-mässan 2012

Puh! Nu är det en mycket trött tjej som äntligen satt sig på bussen från Stockholm hem tilll Norrköping. Sedan klockan tio har jag vandrat runt tillsammans med Hillevi och massor andra blivande studenter inne på stockholmsmässans anläggning och flrsökt bestämma oss för vad vi vill göra med vår framtid. Ett minst sagt svårt beslut och jag som förut var så säker har självklart börja tvivla. Det finns för mycket att välja på men det är egentligen tre olika alternativ det står mellan, vilket är två för mycket hehe (; Men det löser sig nog. I grund och botten vet jag nog vad jag kommer göra! 
 
Trots att det var väldigt mycket folk, massor nya intryck, och maten var på tok för dyr (80 jäkla kronor för en sketen couscoussallad liksom!!) var det verkligen värt att gå på mässan. Tänk er gymnasiemässan fast i större format och utan föräldrar typ, himla bra och lärorikt med andra ord! Nästan så att jag inte vill ta ett sabbatsår längre, men bara nästan! (;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback