» Fredag 9 november, bra slut på veckan

Den här första veckan efter lovet har, tro det eller ej med tanke på att det är mitt sista år på gymnasiet, varit riktigt lugn (: Tre av fem dagar har vi slutat vid lunch och det mesta har överlag flutit på smärtfritt. Sammanlagt har jag haft tio riktiga lektioner på fem dagar, vilket är vad jag har på ungefär 3 dagar annars, niiice (; 
Att jag har haft så mycket egen tid (kallar det inte fritid då mycket har gått åt till hemarbete från skolan trots allt) har gjort att jag hunnit med en hel massa! När jag jobbar ensam hemma kan jag jobba effektivt och slipper sitta en hel dag, och har därför hunnit med både hästarna, träning, skolan och vila utan att känna mig särskilt stressad. Toppenbra verkligen! 
 
Den här dagen har varit ganska intensiv men väldigt bra trots allt. Jag har fått tillbaka två uppsatser och två prov som lämnades in innan höstlovet och jag lyckades faktiskt kamma hem högsta betyg på allihop! Skönt att avsluta skolveckan med sådana besked, trots att mina dåliga nerver höll på att ta kål på mig dessa fyra gånger idag hihi!
Annars startade dagen med körlektion och sedan dess skolan fram 16. När jag slutat här skall jag pipa iväg till mattecoachen för att spendera ett par timmar där. Sedan, till slut, skall jag ta bussen hem i kylan och fredagsmysa med pappa och lillebror med tacos och X-factor. Det skall bli riktigt skönt (: 
 
Jag har varit på väldigt bra humör idag (: Jag gick väldigt glad ifrån körskolan, njöt av det fina förvintervädret, fredagskänslan infann sig och ja, allt kändes bara mysigt. Jag fick ett infall och handlade med mig fredagsfika från Sockerbagaren till mig och Hillevi på vägen till skolan också, det tyckte jag vi var värda och det var minst sagt gott med chokladmuffins som efterrätt efter lunchen (: 

Såhär fint var vädret imorse, love it ♥ ↓
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback