» Torsdag 31 maj 2012

Sista dagen i maj för det här året idag då, och det har jag verkligen ingenting emot! När vi går in i juli är det sommar på riktigt för mig och det kommer bli så himla bra i år, det vet jag! Förutom jobb på gamla góa E.on har jag även en hel del inplanerat med familjen, något som kom lite i kläm förra året och därför känns jätteroligt nu! (:

Eftersom torsdagar är kortdagar på riktigt för mig (och inte som igår) har jag varit hemma en stund nu. Cyklade tillsammans med Hillevi hem efter lunch och efter ett kort depåstopp på ICA laddade jag upp min alldeles för sega hjärna och kropp med marsvinsmys och ett avsnitt av Pretty little liars innan jag tog tag i matteplugget. Nu är jag verkligen galet trött på att plugga just matte efter att ha gjort det alldeles för länge, enligt min mening, inför provet imorgon och det kändes himla skönt att stoppa ner böckerna i väskan förut och känna att jag var klar för den här gången!

Nu är planen att jag och min onepiece ska glida ner i köket och pyssla ihop lite mellanmål. Har hittat ett spännande recept som jag skulle vilja testa, blir det bra får ni veta vad det var, annars inte haha (; Efter mellis blir det lite läsning av engelskaboken och sedan upp till stallet.

Idag är det nämligen Zäta-dag igen (wiiiieeee!!) och uteritt med hela HEJA står på schemat! ((: Egentligen hade jag planerat ett pass markarbete för oss idag, men det är extremt sällan vi får chansen att rida tillsammans allihop och då kände jag att jag hellre ville haka på mina vänner. Zäta är dessutom värd en riktig slapparvecka efter den här tävlingsterminen (:


- Eftersom jag har så extremt lite gruppbilder på mina vänner får det bli en riktig oldie (och egentligen ganska dålig) en (;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback