» Restad-premiär

I södags hade jag hand om ponnyn igen och med det kom också min egna Restad-premiär. Det var faktiskt lite spännande att vara där helt själv och spana in anläggningen lite närmare hihi. Tycker att jag klarade mig väldigt bra och jag hittade allt jag behövde, vissa saker efter lite letande och med hjälp från gårdens ägare (; 

Passade också på att utnyttja gräsbanan i det fina vädret och tömkörde då på volt. Freja jobbade på bra men blev lite trött på slutet så då busade vi mest, det är mycket roligare att avsluta så (:
Den lilla damen passade på att ta sig en promenad på egen hand också när jag plockade saker ur ett skåp precis bredvid boxen. Boxdörrens överdel består av galler i ett rutmönster och det har hon minsann redan lärt sig att ta tag i med mulen och öppna. Men lite bus är ju bara charmigt, eller? (:
Träffade förresten Frida igår (som också har häst på Restad) och hon lovade att visa mig lite ridvägar och andra bra saker att känna till, toppenbra! (y) (:

- En del av gräsbanan, me gusta! (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback