» Nedräkning

Tyckte den här listan var en bra en så därför får ni ta del av den. Observera att jag inte har en aning om varför texten ser ut som den gör i det här inlägget, troligen för att jag kopierade listan från en annan blogg med annat typsnitt.

10 saker jag tycker om:
- Finaste Pricken
- Bästa vänner
- Lättnadskänslor (typ att äta när man är riktigt extremhungrig, duscha supervarmt när man fryser, bädda ner sig i sängen efter en lång dag. Ja ni fattar!)
- Känslan av att ha åstadkommit/klarat av något
- Att ha en burk med hembakta kakor ståendes i köket
- Att skratta på riktigt utan att kunna sluta
- Luften utomhus efter att det har ösregnat
- Långa, djupa samtal med någon jag tycker om
- Att springa utan att tänka
- Sena utomhus-sommarkvällar i fint sällskap

9 saker jag tycker mindre om:
- Tvång
- Kalendrar fyllda med tråkiga uppdrag
- Harkrankar
- Kebabkött
- Att plocka upp matrester ur vasken
- Persilja
- Mintgodis
- Att inte ha kontroll
- Oordning/stökiga utrymmen

8 bloggar jag läser:
- Sara Carlsson
- Frida Hallgren
- Karin Warnmark
- Therese Klintestam
- Underbra Clara
- Fanny Andersson
- Stina Olofsson
- Vännernas

7 saker jag vill göra i framtiden:
- Skaffa min första egna häst
- Skaffa två hästar till
- Bli en råduktig ryttare
- Flytta till Skåne
- Äga och bo på min egen hästgård (med Pricken betandes i en stor fin gräshage)
- Jobba som journalist, gärna inom ridsport
- Jobba med hästar

6 råsnygga män:
- Får jag passa på den här haha?

5 saker jag är rädd för:
- Harkrankar
- Sjukhus (eller ja, typ rädd)
- Mardrömmar
- Att förlora någon som betyder mycket
- Mörker

4 ord som beskriver mig:
- Ambitiös
- Vänlig
- Kontrollfreak
- Lång

3 saker jag ser fram emot:
- Sommaren och allt vad den innebär
- Studenten
- Framtiden


2 böcker jag tycker om:
- Hungergames (Suzanne Collins)
- A piece of cake (Leila Lindholm)

1 bra låt:
- Turbulens (Newkid)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback