» Fredag 11 maj 2012

Hallojsan! (:

Igår spenderade jag heeela långa dagen (och även delar av natten) med klassen i Stockholm och därav ingen update! Genomled en halvtråkig stadsvandring, var på ett superroligt besök på DN/Expressen och såg på Fanny och Alexander på Dramaten. Överlag var det en ganska fin dag faktiskt, bättre än jag hade tänkt mig (y) (:

Eftersom vi kom hem så pass sen igår (ca 01.15) slapp jag första lektionen och började inte förrns 9.40, trodde jag. När jag kom till skolan visade det sig att SHn var inställd vilket innebar att jag i sjäva verket hade första lektionen 11.15. Jättejätteroligt. Men jag utnyttjade fatiskt tiden väl så nu har jag lite mindre att styra med i helgen iaf. Annars kändes skoldagen mest onödig och det var en lättnad när jag fick trampa iväg på min cykel efter sista lektionen inne i stan. 
Tog stallet på hemvägen och där blev det tyvärr bara en snabbis eftersom Zäta gick lektion :( Men imorgon är det tävlingsförberedelser på G igen så då hinner jag minsann träffa honom massor (:

Istället blev det därför en tripp till Halvars med familjen så nu är den årsdebuten avklarad haha. Tog en kula av favoritglassen guldnougat och det var precis lika gott som förra året (; Dock var det ett under att jag ens fick i mig mer glass eftersom jag ätit så mycet kycklingpaj och bananasplit på maten haha, men det kanske är sant att man har en extra efterrättsmage? (;

Nu tar jag helg och för att inleda den ska jag ut och ta en löprunda i spåret och sedan bänka mig framför tv:n med nygjort chokladmousse! Efterrättsmage: PÅKOPPLAD! ((; 

Trevlig helg på er (:

- Det här fina diplomet fick jag av föreningen "Grön Ungdom" idag i stan när jag hämtade min cykel efter skolan.
"För att alla cyklister är så duktiga och inte åker bil som förorenar" Helt random men ganska roligt! Men vänta bara tills jag tar mitt körkort, nej jag skojade haha! (:


Lätt att man har flera magar!! ;)

2012-05-11 // 22:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback