» Dagens planer

Idag blir det i princip stallet för hela slanten, inte för att jag klagar hihi (: Ett ekipage ska fotas, ett annat hopptränas och sedan har jag en liten häst som ska göras i ordning inför morgondagens Div III i Åtvidaberg. På detta ska jag kvällsfodra också haha. 

Startade iaf dagen med en sovis till 9 och sedan dess har jag nästan bara bakat! Åt frukost först framför ett avsnitt av Pretty Little Liars, som för övrigt är en gryyyym serie!!, och sedan fixades det tävlingsfika och lördagsfika (:
Gud så köket såg ut efteråt! Eftersom diskmaskinen var ren men inte urplockad var det frukostsaker från tre personer som trängdes med två omgångars bakutrustning. Rörigt var en underdrift. Men efter ett ryck såg köket ut som vanligt igen och allt bakat var instoppat i kylen. 

Men nu måste jag sätta fart! Har en del kvar att fixa här hemma innan jag trampar iväg till stallet! Bland annat försöka laga min tå som jag tog sönder för en månad sedan -.- 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback