» När livet ger dig sura citroner, gör någon typ av fruktig juice

Nu var det verkligen dags att jag tog mig i kragen och skrev här igen, eller vad säger ni? (:

Sedan vi hördes sist har både fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag passerat och jag hunnit:

♦ se Hunger Games på bio tillsammans med Tessan, Ellen och Klara och fått en smärre chock! Sjukligt bra film som verkligen är värd att se om ni går och funderar på det! Dock blev jag lite besviken på att de utelämnat ganska mycket viktiga detaljer och ändrat vissa saker, men ändå Hunger Games är alltid Hunger Games (;
Efter filmen kom vi hem seeent och det vara bara att krypa till kojs direkt eftersom lördagen startade tidigt!

♦ I lördags drog vi ju till stockholm för att se Dirty Dancing, och det var nog en av de bästa saker jag gjort på länge :D Musikalen var verkligen helt underbar och jag hade gärna sett den en gång till om jag kunnat (; Lite shopping hanns med också och jag fick faktiskt med mig en klänning hem. Dock inte en blommig så det är jag fortfarande på jakt efter, men den andra var fin den med såklart (:
Återigen kom vi hem sent och sängen var mer än lockande om jag säger så...

♦ Att gå upp i söndags var inte det lättaste kan jag säga! Eftersom det var dags för årets sista träningstävling, och jag dessutom var ansvarig, var det bara att bita ihop och cykla till stallet 7.15. Inte helt okej att vi dessutom ställt om klockan så jag missade en timmas sömn under natten, men det var ju trots allt värt det! Mer info om tävlingen kommer i ett eget inlägg.

♦ Måndag tisdag har bara varit vanliga dagar i mitt liv. i måndags tog jag en powertalk med J i kvällsmörkret och pratade om allt i hela världen och planerade lite US-stuff (: Fick sen våfflor med glass och bär när jag kom hem och det var smaskens! 
Igår var eftermiddagen lite problematisk överlag och jag höll på att koka över fullständigt när jag kom till stallet... Att det sedan strulade på friskis också och att jag råkade sabba en hel foto-beställning gjorde ju inte saken bättre direkt!! Men det mesta löste sig till slut och då gick jag och la mig innan något mer kunde gå fel haha! När jag var på friskis kom jag att tänkta på citatet i rubriken. Läste det i min kalender för ett tag sedan, och egentligen är det väldigt bra när man väl förstår det!

- Bild från Stockholm, jag - Tessan - Emma. 
Nu kanske ni förstår vad jag menar med att jag är likblek haha? (;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback