» Pyssla, pyssla, pyssla

Nu har jag fått värsta fixar-suget igen!

Att beställa bilderna häromdagen gav verkligen mersmak och nu vill jag ta tag i att fixa i ordning mitt rum på riktigt. Eller fixa i ordning och fixa i ordning, snarare fräscha upp lite... Bort med onödigt skit som bara ligger framme och skräpar och in med fokus på enkelhet och personliga saker. Själv tycker jag att det är väldigt roligt att ha mycket foton uppe. De innehåller alla speciella minnen och det gör rummet så mycket bättre och mysigare (: 

Om jag plockar bort massa onödigt blir det dessutom mycket enklare att hålla ordningen som skapas, och som petigt ordningsfreak känns ju det helt okej (; 

Min nästa prio är iaf att få upp dessa små väggord bland mina foton. Eller väggord... gentligen är de julgransprydnader som jag köpte i London i November, men jag gillade dem och enligt mig passar de precis lika bra på väggen haha (:

- Bort med sidenbanden bara så är de fit for fight! (:

Därför tror jag att jag tar en riktig fixar-stund någon dag på lovet, innan dess hinner jag verkligen inte haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback