» Onsdag 21 mars 2012

Jag säger bara MUMS! (:

Hur glad blir man inte när man kommer hem och hittar denna middag i köket? Väldigt glad om ni frågar mig, och jag förklarar härmed årets grillsäsong öppnad! (: Sommarkänsla på hög nivå (y)


- Grillad kyckling, potatisgratäng, fetaost, soltorkade tomater, sallad och sås, nomnom! Sommar som sagt.

Jag låter bilden stå för dagens inlägg och summerar med att det var segt i skolan idag men när jag kom till stallet lättade allt och jag blev bara så himla glad. Bästa pricken och bästa stallvänner som alltid får mig på så himla bra humör. Ni är bara bäst helt enkelt ♥

Dagens höjdpunkter:
♦ Att jag lyckades gå upp tio minuter tidigare än vanligt, åt en god frukost och hade en bra morgon
♦ Solen som lös (lyste?) så fint genom mitt sovrumsfönster i morse, bra sätt att vakna på! :)
♦ Kändes riktigt bra på spanskaprovet. Nu ska jag dock inte säga för mycket haha!
♦ Kvällens middag som var såååå himla god (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback