» Mina nya bästa vänner

Dessa godingar fick följa med hem i onsdags efter en stunds skotestande på Intersport mamma och lillebror :) Riktigt sköna är de och det enda jag skulle kunnat önska just då var att de hade en lite mer stötdämpande sula, men efter att ha gått i dem en stund, och nu även test-tränat kändes de riktigt trevliga. Himla mjuka och sköna :)
Blir så himla mer taggad på att träna nu när jag har nya fina skor hihi! Eventuellt var de gamla även orsaken till min ständiga mjölksyra i benen, de var ju trots allt ca 4 år gamla och därför ganska nertrampade ;)
Priset var dessutom ett stort plus i kanten, eftersom de var på en väldigt bra rea så att säga, ett riktigt kap! :)

Jag får väl hoppas att dessa får en lika lång och välanvänd karriär :)


- Nike wmns Air Vivus ltr, galet sköööööna :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback