» Måbra-dagen

Idag har skolan sin årliga Måbra-dag, vilket innebär att alla vanliga lektioner är inställda och andra aktiviteter anordnas istället, alla med någon form av fysik inriktning. 
Själv har jag därför valt att spendera dagen på badhuset hör i Norrköpig, tro det eller ej! Jag gillar egentligen inte stans badhus då jag tycker att det är ganska ofräscht osv, men nu har jag inte varit där på över ett år så förhoppningsvis har det gjorts vissa ändringar.

Hur som helst passar det superbra att Måbra-dagen infaller just på en onsdag! Det är nämligen den dag mitt schema suger som mest och är som längst (y) Så istället för att gå 08.10 → 16.10 med tråååkiga lektioner går jag nu 09.30 → 14.30 på badhuset, känns som ett helt okej byte hihi :)

Den mesta tiden kommer nog spenderas i bubbelpoolen eller bastun, eftersom båda jag och Hillevi är riktiga frysisar av oss. Värme behöver vi mer av här i Sverige tycker jag ;)

Och juste! I eftermiddag händer två roliga saker! Dels ska jag troligen köpa nya träningsskor med mamma, iaf kolla (har redan hittat ett par jag är ganska sugen på :)) och sedan ska även min vän Tessan boka biobiljetter till en mycket speciell film som har premiär den 23/3, nämligen Hunger Games! :DD
Blev precis påmind av samma person att Grey's anatomy börjar ikväll också, den här dagen kan ju knappt bli bättre hihi :)

Kram Amanda




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback