» Girls only

Usch och fy imorse var sängen alldeles för skön för att lämna! Ni vet sådär perfekt varm under täcket och kudden är alldeles lagom mjuk? ;) Dock var det bara att pallra sig upp eftersom det inte längre var söndag utan måndag... Fick dessutom en smärre chock när jag såg mig själv i badrumsspegeln, kan ju konstatera att jag måste sova mer om nätterna och skaffa mig en fin solbränna så snart som möjligt, för jag såg verkligen förskräcklig ut! Grodögon och kritvit, vackert! ;) Därför fick det bli en myströja som åkte på idag och förhoppningen om att dagen går fortare än fortast.

I eftermiddag ska jag hitta på något med mamma innan jag åker upp till stallet och kirrar det sista med preliminära start- och fuktionärslistor inför träningstävlingen på söndag :) Vet att det är många av lektionsryttarna som är nyfikna på vilka hästar de tilldelats och jag säger bara håll ut! Snaaaart får ni veta hihi :)
Vad jag ska hitta på med mamma vet jag inte ännu. Men troligen blir det typ promenad och fika eller så. Bara mysa lite helt enkelt :)

Jaja bara att jobba på nu, två lektioner kvar och en smarrig lunch som förgyller min dag, rösti! Verkligen sjukt underskattat! :)

Kram sålänge!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback