» Finns det liv är det aldrig för sent



Nu har jag ju tyvärr inte Spotify varken i mobilen (lite *host* för gammal haha!) eller i datorn vilket gör att det är radio eller youtube som gäller för min del när musiklusten kickar igång. Igår hörde jag för första gången den här låten med Timbuktu och blev helt frälst! Den är verkligen helt galet underbar och har redan en given plats i min favoritlista.
I skrivande stund har jag lyssnat på den fyra gånger i rad och jag kommer inte sluta än på en bra stund (;

Egentligen skulle jag inte säga att den här sortens musik är min stil och jag har aldrig lyssnat på Timbuktu tidigare... men tydligen passade iaf den här låten mig som handen i handsken och texten är verkligen grym, gillar skarpt att den berättar en historia och inte bara massa tomt tjafs.

Så har ni brist på musik-inspiration tycker jag verkligen att ni ska kolla upp den, det är det värt! (:


» Lina

Håller med dig helt det är bra på något konstigt sätt :)

2012-03-22 // 18:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback