» Engagerad tjej?

Kommande timmar, ca 3 för att vara exakt, kommer att spenderas här i skolan med datorn.

Om jag ska vara helt ärlig känns det j*vligt hårt att fortfarande vara kvar här med tanke på att vi egentligen slutar 12.30 på torsdagar, men eftersom jag hade glömt bort att vi hade projektinfo under eftermiddagen idag och därför hade planerat min dag helt annorlunda gick hela dagsupplägget i kras... Återigen fick jag därför tänka på gårdagens citat och helt enkelt göra det bästa av saken.
"Det bästa" betyder i det här fallet att sitta kvar i skolan och jobba matte och samhäll tills jag ska möta Johanna på Friskis.
Egentligen är det ett nödvändigt ont att jag tar tag i samhällen ordentligt... Vi har nämligen en rapport att arbeta med och den ska resultera i 9 sidor så småningom, vilket känns helt oöverkomligt just nu. I min lilla hjärna har jag dessutom byggt upp ett smått omöjligt mål och det är att vara klar på nästa torsdag, alltså innan påsklovet. Därför är det hög tid att jag sätter fart nu, ska försöka skriva inledning, syfte och frågeställning idag iaf!

Hörs senare!

- Fina syskon? (;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback