» Äntligen! :D

Idag är det äntligen dags för den efterlängtade biopremiären av världens bästa bok/serie, nämligen Hunger Games! :D Jag som vanligtvis inte ens har tid att läsa eller se speciellt mycket på tv har verkligen kärat ner mig totalt i HG-serien och har nu väntat i flera månader på den här filmpremiären!

Dörför ville jag mest somna igår så att det äntligen fick bli fredag haha! I eftermiddag ska jag nämligen träffa Tessan i stan efter skolan och så ska vi gå hem tillsammans. Väl hemma ska vi äta middag, fixa lite och såklart tagga järnet fram till 21.15, för då smäller det! ((:

Jag tror verkligen att det kommer bli helt grymt och utifrån vad jag har sett på trailers och småklipp är filmen väldigt lik boken (y) Fick dessutom precis veta att jag har rätt i mina förhoppningar, Gabriella som såg filmen igår bekräftade dem haha. Åååå jag vill bara ha kväll nuuuuuuu haha! (:


- Såhär glad är jag över att det är fredag och biotime! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback