» 15 mars 2012

Trots att klockan är så pass mycket som den är har jag full bagarstuga här hemma i köket hihi :) Imorgon vankas nämligen Kick-Off med 2012's nya US-styrelse och då ska vi ha knytkalas hemma hos Emma. Kändes ganska självklart att jag skulle fixa en efterrätt och sagt och gjort! Nu står den och väntar i kylen och ser allmänt smaskig och inbjudande ut, jag är nöjd med resultatet :) 

Dock fick jag en hel massa äggvitor över, och istället för att kasta bort dem som jag brukar göra så testade jag något nytt, nämligen maränger! :D
Har aldrig gjort dessa små fluffiga saker tidigare så det är spännande att se hur resultatet blir, de står nämligen i ugnen just nu :) Men än så länge är de fina!
(Bilder och recept kommer imorgon kväll!)

Annars har det varit en vanlig skoldag idag så den tänker jag inte orda om. När den var slut åt jag lunch på spårvagnen upp till stallet och där väntade en smutsig prick på mig ;)
Det är så typiskt att han alltid ska vara som skitigast när jag har småbråttom, men tre dagars borstande hade trots allt gett resultat och han blev ren någorlunda fort :)
Dressyrträningen gick lite si och så, orkar inte berätta allt nu så det tar vi också imorgon ;)

Efter träningen blev det tävlingsmöte med Lotta innan jag mellanlandade hemma 30 minuter för att sedan åka och köra ett skivstångspass på Friskis, gillar verkligen det passet! :)

Och nu sitter jag här och väntar på mina maränger ;) Tycker de får ta och skynda på lite för jag vill gå och lägga mig haha :)

Kram och godnatt!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback