» Veckans träning

Den här veckan har varit riktigt stark när det kommer till motion! Förra veckan däremot blev en riktig slapparvecka med kanske 1-2 träningspass, men nu när jag har landat i jobbrutinerna har jag kunnat ta tillvara på min lediga tid bättre och har då också tränat bättre. Såhär har det sett ut hittills och kommer se ut resten av veckan↓
Måndag - Löpning och intervallträning med Johanna. Herregud va roligt jag hade! Under intervallerna skrattade jag så jag knappt kunde springa och hela passet var bara grymt :D

Tisdag - Gymmade på Friskis. Ett ganska bra pass. Körde allroundträning och testade på crosstrainern som tog ordentligt i låren!

Onsdag - Löpning och kickboard. Sprang en kort runda när jag kom hem från jobbet för att få igång huvudet som segat ihop fullständigt. Åkte sedan kickboard fram och tillbaka till stallet tillsammans med Johanna och återupplevde barndomen samtidigt som jag fick jordens mjölksyra i baken! Nytta med nöje (;

Torsdag - Skivstångspass på Friskis. Tog det lite lugnt idag eftersom jag var trött i kroppen och efteråt var jag som väntat ännu tröttare, men det är verkligen mitt favoritpass!

Fredag - boxpyssel. Eftersom hästarna släpps på bete imorgon får dagens träning då bli allt kroppsarbete som kommer utföras. Städa, sopa, bära och inte minst gräva ur hela boxen. Det får räcka.

Lördag och Söndag - Eventuellt löpning. Vila. Eftersom jag ska följa med Emma och Pari på tävling båda dagarna får jag se lite hur mycket tid som blir över. Minst en av dagarna går iaf till vila (:

Jag tycker att det här ser riktigt bra ut! Utöver detta har jag ju cyklat till och från jobbet varje dag och är i stallet om kvällarna vilket bidrar till lite mer rörelse.
Nu längtar tills solen kommer fram på riktigt igen så att jag kan jobba på brännan samtidigt som jag motionerar (: 

- Såhär biff har jag blivit under veckan, precis som en riktig gangstergymmare. Eller så är det bara en modifierad webcambild, eftersom gangstergymmar-kroppar är sjukt fula enligt mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback