» Fredag 29 juni 2012

Är lite on the go just nu men slänger in ett snabbt inlägg här i förbifarten! (:

Jobbdagen idag blev som sagt en kort en och det var så galet skönt! Önskar att jag kunde jobba 7-12 varje dag hihi. När klockan slagit 12 åt jag iaf en snabb lunch och trampade sedan min cykel i rejserfart till stallet för att hinna göra iordning så mycket som möjligt av Zätas saker innan han åkte. När jag kom dit fick jag dock en överraskning för en av hans faddrar var redan där och hade redan smört sadeln och mockat ur nästan hela boxen. Snopet! Fanns därför inte så mycket kvar till mig att göra eftersom hon jobbat så duktigt så jag tog det sista i boxen och smörjde tränset innan väntan började på att få åka.

Under tiden gick vi ut och betade lite och snart var även vi lastade och på plats på Cissis gård. Behöver jag ens nämn att det var en mycket glad och därför också lite bångstyrig Zäta som hade fattat vad det var dags för? (; Snart sprang en hel flock lyckliga hästar iväg efter att vi hade släppt dem i sommarhagen och man kan ju inte annat än att glädjas när man ser dem. Så himla fina (: Tyvärr blev det bara några få bilder, men det är ju bättre än ingenting. Ni får en smakis nedan och resten kommer upp senare!

Nu ska jag göra lite matsäck inför morgondagen och sedan hoppa över till Emma för kvällen, det blir superbra! (:

- Glada hästar! :D


Lånar bilden till hemsidan, hoppas det är ok :) Skriver att du fotat såklart!

Svar: Jadå, det går bra! (:
Amanda Kennmark

2012-06-29 // 20:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback