» Fotografering: Porträttbilder på Johanna och Filur

Efter att jag fotat Johanna på fältet styrde vi kosan mot fågelsjön för att utnyttkja vädret och tillfället till max och ta lite porträttbilder. Fillebille var kanske inte överlycklig över att endast få titta på gräset som växte på stranden och visade detta genom att kladda ner hela matte med gräsfläckar, det är alltså det som synd på Johannas t-shirt och inte något konstigt rymdslem eller liknande.
Men efter några försök och knep från min sida lyckades jag ändå fånga hans uppmärksamhet under korta stunder och delar av dessa ser ni nedan.
Finisar ♥
Det här inlägget hittade jag när jag kikade igenom arkivet för ett tag sedan. Tror jag satte ihop det någon gång under våren och texten ovan är "orginaltexten" eller vad jag skall kalla den. 
Idag ser jag bara så mycket känsla i bilderna att jag vill gråta. Filur springer nu på de evigt gröna ängarna tillsammans med andra kompisar som också lämnat oss på Hageby. Jag vet allt för väl vad min vän har gått igenom och livet kan vara så sjukt orättvist. Det svider och smärtar och tar andan ur en, och inget kan vi göra åt saken, mer än att finnas där för varandra och försöka minnas med glädje ♥ 

Kamera: Nikon D60
Objektiv: 55-200 mm
Motiv: Johanna Lundin & Hagens Filur
(Johanna har gett mig tillåtelse att lägga upp bilderna här)
 
 
 
 
 

Trackback