» 8-10 juni 2012

Efter en helg tillsammans med familj och släkt har jag nu laddat batterierna för att orka med den sista återstående skolveckan. Det är alltid lika roligt att träffa dem och jag mår absolut som bäst när jag inte har något annat att koncentrera mig på än det som betyder allra mest för mig ♥

Helgen startades med en släktmiddag hemma hos mormor och morfar i fredags för att fira deras 50e bröllopsdag. Det är minsann inte många som håller ihop så länge! Strt grattis till dem iaf (: Kvällen bjöd på massor god mat, spelande av sällskapsspel, hemligheter och minnen som berättades och många skratt. Riktigt bra (: Knatade ner till båten mitt i natten och sov vid morfars brygga.

På lördagen vaknade jag någon gång efter 09 och sedan var det full fart hela dagen. Familjen gick på stan, åt glass, åkte båt, fikade och handlade förnödenheter så som nya solglasögon till mamma och skor till lillebror. 
Under kvällen åkte vi ut till vår egen brygga och där tog jag efter en springtur årets första dopp!! 11 grader var inte en skön temperatur att bada i, så jag rekomenderar er att vänta några veckor om ni vill kunna doppa er utan att hyperventilera, haha.

Gårdagen startades med en smarrig frukost uppe på däck i solen och följdes sedan av mera ärenden. Bland annat åkte vi til Ö&B som skulle kunna vara världens roligaste affär! Är det bara jag som älskar att gå och plocka i affärer som har lite av precis allt, och dessutom till ett minipris och ibland också miniformat? Kanske....
På vägen därifrån stannade vi till på Lysingsbadet, en camping som endast ligger ett stenkast från vår brygga, och vandrade runt där ett tag. Jag och bror valde att gå den korta biten hem medan föräldrarna åkte och handlade mat och då passade jag på att fota en del (: Lite porträttbilder och annat klickades. 
Under eftermiddagen kom farmor på finbesök och fikade och efter det kombinerat med världens åskväder var det dags att hoppa in i bilen och styra hem till Norrpan igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback