» Vill ha-begär

Något jag har kärat ner mig i totalt inom ryttarutrustning är gråa ridbyxor. Just grått har gått och blivit lite utav en ny favoritfärg för mig och högst upp på min vill ha-lista för kommande säsong står just ett par gråa ridbyxor.  Jag velar lite mellan ett par grårutiga eller endast helfärgade, båda är så sjukt fina hihi. 
Men saken är säker, så fort jag behöver inhandla ett par nya ridbyxor, vilket kan bli ganska snart eftersom flera av mina snart har hål i baken (;, så kommer jag lägga vantarna på en grå variant!

Varianterna nedan tycker jag är himla fina! Pikeur är ju alltid lite av ett par "drömbyxor" (dock med ett mindre drömaktigt pris...) och de rutiga får toppoäng av mig på utseendet.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback