» Det går bra nu

För tillfället känns det mesta så himla bra. Kanske lite utmanande att säga så, *peppar peppar ta i trä*, men det gör verkligen det!
Jag har semester, lönen har rullat in på kontot, resten av familjen har semester, solen har börjat titta fram - tillsammans med den riktiga sommarvärmen, träningen går bra, jag umgås med fina vänner, Zäta loppar sig och har det bra på sommarbetet och ja, det flyter på! (:

Det enda jag skulle kunna klaga på är väl att bebis som sagt inte är hemma ): Men han och de andra förtjänar som vanligt sitt sommarlov så sjukt mycket så jag får stå ut hihi. Dessutom verkar han inte sakna mig överdrivet mycket, det gjorde han klart första gången jag hälsade på honom på betet i sommar (; 

Blöt kille, tur att vädret har vänt nu ♥


» Kim

Fin häst, gillar teckningen. :)

Svar: Tack så mycket! ja han är vacker och minst sagt speciell :)
Amanda Kennmark

2012-08-01 // 14:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback