» Nya designen är äntligen på plats!

Nu så! Efter ungefär trehundra år är jag äntligen klar med den nya designen, eller ja, så gott som. 
Eftersom allt har strulat så mycket (det gick till exempel inte ens att lägga upp designen igår...) bestämde jag mig för att gå en mellanväg och kompromissa med datorn. Därför är inte allt precis som jag hade tänkt och velat ha det, men det kommer så småningom.Nu är grunden klar och småpysslet får fixas lite efterhand :)
Prio ett just nu är att fixa med texten i headern och byte av profilbilden, men det får jag ta när datorn bestämmer sig för att samarbeta med mig, det ser trots allt helt okej ut ändå ;)

Med nya designen kommer också bloggen komma igång på riktigt igen! Ni anar inte vad jag har längtat efter att skriva här den senaste tiden men avskytt den gamla designen alldeles för mycket för att göra det haha! Men nu är det fräscht och fint här och det känns toppen. Nu är jag verkligen blogg-taggad hihi :D
 


Tjusigt dö :D Gillar bakgrunden!

Svar: Tack så mycket! :) Ja jag gillar den också, supermycket faktiskt! :D
Amanda Kennmark

2012-07-22 // 13:01:45
» Carro

Blev ju jättebra :)

Svar: Ja jag är nöjd! Var så sjukt trött på den gamla! :)
Amanda Kennmark

2012-07-22 // 13:53:45

supersnyggt amanda! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Amanda Kennmark

2012-07-22 // 14:46:40
» Carro

Haha jo man tröttnar ju efter ett tag :) två länkar som kanske kan hjälpa btw: http://www.designadinblogg.se/fa-ett-mellanrum-mellan-headern-och-innehallet/ samt http://www.designadinblogg.se/lagg-in-en-egen-header-pa-din-blogg-bloggdesign-nya-blogg-se/

Svar: Helt klart! Tack så mycket, va snäll du är :)
Amanda Kennmark

2012-07-22 // 20:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback