» 23 juli 2012

En riktig göra-inget-särskilt-bara-chilla-dag har jag haft tillsammans med lillebror idag! Mor och far åkte till Västervik igår så sedan dess har vi haft eget hushåll här hemma vilket har inneburit bio, cykelturer, glassfest på Halvars (på MIN nota, snällt va??), filmtittande, förrådsstädande, pizzabakande, melonätande och läggning 03.30 inatt. Känns sådär lagom sommarslappt och bra!

Den här delen av dygnet har jag till största del spenderat i sängen med körkortsteori och för första gången på det här sommarlovet har jag kunnat stanna inne på en och samma plats flera timmar utan att bryta ihop av rastlöshet. Ett par gånger har jag också försökt peppa mig själv ut på en löprunda i blåsten, men utan resultat. Istället har jag myst omkring i mina nya favvisar - mjukisshorts, och bara tagit dagen som den kommit, det funkar det med ibland. 
Avslutar dagen med middag tillsammans med familjen och sedan tänker jag tvinga mig ut i spåret i alla fall. Det är ju skönt när jag kommer igång!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback